Powrót:

1) Okres refleksji/powrót

Czasami może się zdarzyć, że będziesz chciał zwrócić zamówienie. Być może dlatego, że nie podoba Ci się produkt, a może istnieje inny powód, dla którego nie podoba Ci się zamówienie. Bez względu na przyczynę, masz prawo anulować zamówienie do 14 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny.

Po anulowaniu masz kolejne 14 dni  na zwrot produktu. Otrzymasz wówczas pełną kwotę zamówienia wraz z kosztami przesyłki. Jedynie koszty powrotu z domu do sklepu internetowego pokrywasz na własne konto. Stawki te możesz sprawdzić na stronie internetowej swojego operatora. Jeżeli skorzystasz z prawa do odstąpienia od umowy, produkt zostanie zwrócony przedsiębiorcy wraz ze wszystkimi dostarczonymi akcesoriami oraz – jeśli jest to rozsądnie możliwe – w oryginalnym stanie i opakowaniu. Aby skorzystać z tego prawa, skontaktuj się z nami pod adresem info@mymotorcycle.nl.

Następnie zwrócimy należność za zamówienie w ciągu 14 dni od zarejestrowania zwrotu, pod warunkiem, że produkt został już zwrócony w dobrym stanie.

Jeśli produkt jest uszkodzony lub opakowanie jest uszkodzone w stopniu większym niż jest to konieczne do wypróbowania produktu, możemy przenieść na Ciebie to zmniejszenie wartości produktu. Dlatego należy obchodzić się z produktem ostrożnie i zwracać uwagę na jego prawidłowe opakowanie.

2) Wymienić produkt?

Chcesz wymienić swój produkt? To żaden problem. W tej sprawie możesz skontaktować się z info@mymotorcycle.nl. Koszty zwrotu produktu poniesiesz jednak samodzielnie.”

3) Podałem błędny adres dostawy

Przypadkowo podałeś zły adres dostawy? Skontaktuj się z nami bezpośrednio. Wciąż próbujemy zmienić dla Ciebie adres. Jeżeli paczka została już wysłana, skontaktujemy się z przewoźnikiem.

Biuletyn

Krótkie zdanie opisujące, co ktoś otrzyma dzięki subskrypcji