Dlaczego BMW R 1300 GS?
Klienci BMW GS są bez wątpienia jednymi z naszych największych fanów i od początku wspieramy platformę BMW GS produktami dostosowanymi do konkretnych pojazdów. W szybko zmieniającym się świecie innowacji silników oczekiwania rosną, gdy w DENALI przekraczamy ocean do Wielkiej Brytanii.
Misja? Rozpoczęcie prac nad BMW R 1300 GS, zanim trafi ono do Stanów Zjednoczonych, przygotowując grunt dla BMW R 1300 GS, które pozostawi trwałe wrażenie na amerykańskich drogach.
BMW R 1300 GS to potęga. Dzięki silnikowi typu bokser, przeprojektowanej kompaktowej ramie i niezrównanym osiągom, motocykl ten już zawładnął wyobraźnią kierowców na całym świecie. W DENALI dostrzegliśmy szansę na jeszcze większą poprawę tego doświadczenia.
Dlaczego Wielka Brytania?
Wiedzieliśmy, że musimy wykazać się kreatywnością, aby mieć pewność, że nasze charakterystyczne dla DENALI światła do jazdy, klaksony, światła pozycyjne, mocowania, okablowanie, przełączniki akcesoriów i sterowniki będą gotowe do wysyłki w dniu, w którym rower dotrze do Ameryki Północnej, dlatego wysłaliśmy nasze główny inżynier Aaron LaPrade podczas nocnego lotu. Aaron zatrzymał się u naszego popularnego brytyjskiego dealera A Bike Thing w Chilcote w Wielkiej Brytanii, aby rozpocząć demontaż swojego nowego BMW 1300GS. Specjalne podziękowania dla Stave’a z A Bike Thing za gościnę Aarona oraz R&G (naszego dystrybutora w Wielkiej Brytanii) za pomoc w projekcie).
Uzbrojony w nasz skaner 3D, aby rozpocząć naszą pierwszą zdalną sesję badawczo-rozwojową przy współpracy w czasie rzeczywistym z zespołem w Stanach Zjednoczonych, Aaron wykorzystał najnowocześniejszą technologię do wysyłania skanów do RI, podczas gdy nasi inżynierowie projektowali i zbudowane komponenty kilka sekund później. Podczas procesu skanowania Aaronowi udało się uchwycić szczegóły, takie jak punkty mocowania i puste przestrzenie, w których można było umieścić nasze światła i oprawy.
Czego dowiedzieliśmy się o BMW R1300GS?
Podczas pracy z BMW R 1300 GS od razu rzuca się w oczy jedna rzecz: design. Usuwanie paneli kosmetycznych jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek dzięki obecności zatrzasków i kilku śrub z łbem Torx. Ten łatwy demontaż panelu nie tylko upraszcza konserwację, ale także pozwala szybciej wrócić na drogę, zwłaszcza gdy kierowcy zdecydują się na dodatkowe akcesoria, takie jak CANsmart, DialDim i zaawansowane oświetlenie D7 PRO. Dzięki większej przestrzeni proces prowadzenia wiązek przewodów jest łatwiejszy niż kiedykolwiek.
Zauważalnym ulepszeniem jest przeniesienie akumulatora, teraz bezpośrednio pod siedzeniem kierowcy, a nie poprzednio w pobliżu prawej nogi. Ta strategiczna zmiana poprawia wygodę użytkownika, umożliwiając łatwy dostęp do niezbędnych komponentów zarówno w celu regularnej konserwacji, jak i regulacji.
Tylna rama pomocnicza została przeprojektowana jako jednoczęściowy odlew. Usunięcie siedzeń kierowcy i pasażera powoduje odsłonięcie znajdujących się pod spodem elementów, eliminując potrzebę pokonywania barier, jak w przypadku zespołu tylnego bagażnika w R1250GS. To przeprojektowanie pozwala na bardziej efektywną i bezproblemową instalację akcesoriów, takich jak kontroler DialDim lub kontroler CANsmart. Ostatecznie nowa rama pomocnicza zapewnia dodatkową przestrzeń.
Gdy wysłaliśmy dane ze skanów 3D do Stanów i stworzono różne wersje prototypów, takie jak górne mocowanie światła specyficzne dla pojazdu, byliśmy w stanie płynnie zintegrować projekt tak, jakby był wykonany w Berlinie. Zainstalowanie nowego wspornika światła wymaga jedynie „odskoczenia” górnego przedniego błotnika i aluminiowych paneli „GS”, aby uzyskać dostęp do punktów montażowych wspornika. Poważnie, to wszystko.
Jakie produkty opracowujemy dla motocykli?
Bezpieczeństwo, wydajność, kontrola, projektowanie, integracja i zrównoważony rozwój są w naszym DNA. Nasze nowe produkty będą wyposażone w najnowsze osiągnięcia technologiczne, które przeniosą Twoje wrażenia z jazdy na wyższy poziom. Ekscytujące produkty, takie jak:
CANsmart — Z radością ogłaszamy, że nasz uznany kontroler CANsmart będzie jednym z pierwszych produktów dostępnych dla modelu R1300GS. Będzie miał wszystkie funkcje, które znasz i lubisz, ale teraz można go sparować z naszymi światłami drogowymi Dual-Beam D7 PRO, aby uzyskać wrażenia inne niż jakiekolwiek inne w branży, dając kierowcom R1300GS możliwość dostosowania kształtu i koloru wiązki światła można zmieniać w trakcie jazdy za pomocą przełącznika BMW „cudownego koła”. Kliknij tutaj, aby zobaczyć, co jeszcze potrafi CANsmart.
Górne mocowania świateł — Zakończyliśmy już projektowanie CAD i teraz testujemy nasze solidne, stalowe mocowanie górnego światła o grubości 5 mm, które chwyta trzy punkty motocykla, aby zamontować nawet największe światła w idealnym miejscu do montażu na Twoim R1300GS. Będą dobrze wyglądać. Uchwyt rajdowy (do montażu GPS lub telefonu komórkowego) Wspornik klaksonu dla SoundBomb Split Horn Nasza estetyczna i solidna środkowa optyka X-Lens w modelu D7 PRO idealnie pasuje do nowego reflektora DRL BMW w kształcie litery X. Dosłownie wygląda jak rozszerzenie OEM nowoczesnego, agresywnego, a jednocześnie eleganckiego reflektora, który BMW zdecydował się zdefiniować w segmencie motocykli przygodowych nowej generacji