Dzięki elektronicznemu amortyzatorowi DSA EVO UP z możliwością modernizacji, zawieszenie Touratech oferuje bardzo skuteczną i niedrogą modernizację tylnego amortyzatora w BMW R 1200/1250 GS z Dynamic ESA.
Touratech Suspension po raz kolejny wyznaczył standardy, wprowadzając nową generację półaktywnych elementów zawieszenia w gamie Plug & Travel DSA EVO. Responsywność, trwałość i wydajność w ekstremalnych sytuacjach wynoszą układ zawieszenia GS na zupełnie nowy poziom.
Teraz kierowcy modeli BMW GS z systemem Dynamic ESA, którzy nie chcą jeszcze całkowicie wymieniać półaktywnych elementów zawieszenia, mają możliwość dalszego korzystania z zaawansowanej technologii amortyzatorów gamy EVO.
EPA i sprężyna: wykorzystanie istniejących oryginalnych części
Modernizacja zawieszenia Touratech EVO UP dla tylnego amortyzatora BMW R 1200 GS / R 1250 GS umożliwia zastosowanie zupełnie nowego elektronicznego amortyzatora seria EVO w połączeniu z oryginalną sprężyną i elektronicznym napięciem wstępnym sprężyny (EPA).
„Ponieważ możliwe jest dalsze korzystanie ze sprężyny i EPA, modernizacja EVO UP jest szczególnie zalecana w przypadku motocykli o stosunkowo niskim przebiegu” – wyjaśnia Jo Glaser, menedżer produktu Touratech Suspension. „Możesz idealnie dostroić swój rower do zaplanowanej wyprawy przygodowej lub po prostu nadać mu znacznie wyższą jakość zawieszenia”.
Półaktywna regulacja tłumienia na najwyższym poziomie
Jeźdźcy GS, którzy wybiorą zawieszenie Touratech Plug & Travel DSA EVO UP, korzystają z licznych zalet, jakie oferuje seria EVO. Po pierwsze, nowy zawór elektroniczny, który z niespotykaną dotąd precyzją przetwarza sygnały z czujników pojazdu. Niezależnie od tego, czy jeździsz po drogach, w terenie, czy po szybko zmieniających się nawierzchniach, ten układ zawieszenia reaguje w czasie rzeczywistym na każdą ewentualność.
Uszczelnienie o niskim tarciu łączy w sobie najlepszą trwałość z niskim początkowym momentem obrotowym, zapewniając czułą reakcję w każdych warunkach jazdy. Nowa konstrukcja tłoka amortyzatora Hyper Flow, która zapobiega tworzeniu się piany olejowej nawet przy bardzo dużych prędkościach amortyzatora, zapewnia stałą wydajność nawet przy najbardziej ekstremalnych obciążeniach. A dzięki poręcznemu, regulowanemu pokrętłu tłumienia kompresji można łatwo uzyskać indywidualne i powtarzalne konfiguracje sprężyn.
„Dzięki Plug & Travel DSA EVO UP oferujemy ekonomiczny sposób skutecznego zwiększenia poziomu wydajności modeli GS z Dynamic ESA. A co najważniejsze: nasi klienci mogą w dowolnym momencie całkowicie przejść na rozwiązanie Plug & Travel EVO, czy to poprzez uzupełnienie tylnego amortyzatora EVO o elektroniczne napięcie wstępne sprężyny i wysokiej jakości sprężynę z asortymentu zawieszenia Touratech, czy też poprzez montaż kompletnego półaktywny element zawieszenia Plug & Travel DSA EVO na Teleleverze” – podkreśla Jo Glaser.
Touratech Zawieszenie Plug & Travel DSA EVO UP | 10 najważniejszych korzyści
- Opłacalna modernizacja dzięki rewolucyjnemu elektronicznemu amortyzatorowi Plug & Travel DSA EVO
- Dalsze stosowanie BMW EPA i sprężyny BMW
- Bezproblemowa integracja z pojazdem, nie wymaga „uczenia” elektroniki
- Nowo opracowany zawór elektromagnetyczny o najwyższej precyzji sterowania, umożliwiający regulację tłumienia w czasie rzeczywistym w zależności od sytuacji
- Nowy tłok amortyzatora Hyper Flow zapewniający stałą wydajność nawet przy najwyższych obciążeniach
- Uszczelka o niskim tarciu zapewniająca czułą reakcję
- Wygodny przycisk regulacji stopnia ciśnienia dla powtarzalnych konfiguracji
- Specjalna konfiguracja Touratech do podróżowania z bagażem
- Przystanek końcowy z tłumieniem progresywnym
- W pełni sprawny
Zobacz rozwiązanie Touratech Suspension DSA EVO UP 1200 i 1250 GS tutaj
Zobacz rozwiązanie Touratech Suspension DSA EVO UP 1200 i 1250 Adventure tutaj